top of page

FOODBAG
Er zit meer in je Foodbag dan je denkt.

Foodbag- Branding


Foodbag voorziet kookboxen waarmee je de lekkerste gerechten op tafel zet: zelf bereid of kant-en-klaar, voor het hele gezin, voor jou alleen of voor een gezellig etentje met vrienden.
De uitdaging
De grootste uitdaging bij het creëren van videoconcepten voor Foodbag was om de focus te leggen op zowel de gezondsheidsvoordelen als het belang van lokale en duurzame voedselproductie en dit op een toegankelijke, laagdrempelige en unieke manier.
Het doel
Klanten informeren en inspireren over gezonde en lokale voeding is het hoofddoel van Foodbag. Met behulp van video's willen ze laten zien hoe makkelijk het is om gezonde maaltijden te bereiden. Daarnaast willen ze klanten betrekken bij het verhaal achter de lokale boeren en producenten die hen voorzien van verse ingrediënten. Foodbag streeft er ook naar om bewustwording te creëren over duurzaamheid en voedselverspilling en hoopt dat de visuele versterking van hun verhaal klanten zullen aanmoedigen om bewuster te kiezen voor gezonde en lokale voeding.
Het concept
Een serie van korte video formats uitwerken om verschillende doelgroepen op een toegankelijke en laagdrempelige manier te bereiken en het bereiden van gezonde en lokale voeding aan populariteit te doen winnen.
Online visuals
Teaser SANA

Tips & tricks

Give away

Mythes

Pictures





Crew

Catoo Van De Putte
Director - Camera operator

Reinout Roose
camera & light operator
Reinout Roose
Camera & light operator
Senne Krijnen
Photo & Set Design

bottom of page